Αδέσμευτη Γνώμη: Το making-of της εφημερίδας των απεργών δημοσιογράφων

Would be nice to have english subtitles …

Συσπείρωση Δημοσιογράφων - Δούρειος Τύπος

Η «Αδέσμευτη Γνώμη», η εφημερίδα των απεργών δημοσιογράφων, από το Σάββατο το βράδυ είναι πλέον σε κυκλοφορία. Πρέπει να σας ομολογήσω ότι ασχολήθηκα με τη δημιουργία του βίντεο που θα παρακολουθήσετε με πολύ μεγάλη μου χαρά. Η δημιουργία του μου επεφύλαξε μια από τις μεγαλύτερες χαρές που έχω ως εργαζόμενος. Να φιλμάρω σε βιομηχανικό εργασιακό χώρο. Στο βίντεο υπάρχουν εικόνες από το τύπωμα της εφημερίδας!

Οι λόγοι, λοιπόν, που ευχαριστήθηκα τόσο πολύ αυτή τη «δουλειά» είναι πολλαπλοί. Ο σημαντικότερος λόγος είναι ότι έχω μακρά (επαγγελματική) θητεία στο χώρο των εκδόσεων, οπότε με συνδέουν συναισθηματικοί δεσμοί με το χώρο και τους ανθρώπους του. Μέρος αυτών των ανθρώπων είναι οι δημοσιογράφοι και οι φωτορεπόρτερ.

Από τότε που πρωτοβγήκε το «αλήτες, ρουφιάνοι δημοσιογράφοι» υπήρχε μέσα μου (και στους φίλους μου) μια αμφιθυμία σε σχέση με αυτό. Από τη μία το σύνθημα εξέφραζε μια (πικρή) αλήθεια: ένα ολόκληρο επάγγελμα είχε εκπέσει σε τόσο μεγάλη…

Ursprünglichen Post anzeigen 337 weitere Wörter

Schreibe einen Kommentar

